lørdag 27. mars 2010

God påskeferie !

Nedenfor finner dere treningsopplegget til uka.
Mandag + onsdag + fredag for spillere som ikke skal trene med Pål på Ferd til uka. Spillere som skal trene på mandag på Ferd bruker opplegget kun onsdag og fredag, spillere som trener mandag og onsdag på Ferd bruker opplegget kun fredag. Alle spillere, inkludert de som trener på Ferd jobber på styrke som skrevet nedenfor.
Vi trener igjen mandag 5.april på Ferd på vanlig klokkeslett.

- løp på en moderat tempo i 10min
- styrketrening 30 sekunder x 2med 45 sekunder pause innimellom, planke rett, plake sider, ryggen, situps, drikke
- løp med variasjon i tempo, du løper 1min30 på moderat tempo deretter 30sekunder litt fortere, dette 5 ganger, total 10min
- pushups 10 repetisjoner + 1min pause + 10 pushups + 1min pause + 10 pushups - drikke
- løp med variasjon i tempo, du løper 1min på moderat tempo deretter 30 skunder fortere, dette 6 ganger
- tøyning, alle muskelgruppene, samme tøyningsøvelser vi bruker på trening, drikke.

Hele opplegget vil ta ca.60min

God påskeferie alle sammen, var forsiktig, påske er alltid en dårlig periode for unødvendige ulykker..

Thierry

Ingen kommentarer: